Бюро в Києві

01004 Україна, Київ
вул. Пушкiнська, 34
Тел.: +38 (044) 234 0038
Факс: +38 (044) 451 4031
E-mail: mail[at]fes.kiev.ua
Наша сторінка у

Останні публікації

Ставлення населення до енергозбереження. Результати соціологічного дослідження >>


Между стабильностью и нестабильностью. Общественно-политическая ситуация на Востоке и Юге Украины/ Митрохин Н. >>


Россия: подход к трудному партнёру/ Аннен Н. >>


Кризис в России и его последствия. Влияние на страны «Восточного партнерства» и Центральной Азии/ Грёне К., Хетт Ф. >>


Інституційне та правове забезпечення європейської інтеграції: виклики та завдання/ Петров Р., Головко-Гавришева О., Кузьо М., Черніков Д. >>


 Ґендерно-орієнтоване бюджетування: аналіз програм, які фінансуються з бюджету, з позиції ґендерної рівності/ Клацер Е., Іваніна Т. >>


Политические партии Беларуси: новый этап развития/ Богуцкий О., Струнец С., Федута А. >>


Регіони України - 2014/Романенко Є., Ляхович М., Ропало Л. та ін >>


Между принципами и прагматизмом: Взгляд на украинский кризис из Бразилии, Индии, Китая, ЮАР/ Хетт Ф., Вин М. >>


 ЕС и Восток в 2030 году: Четыре сценария развития отношений между ЕС, Российской Федерацией и общими соседями/ Хетт Ф. и др. >> 


 Рецепты от украинских профсоюзов для модернизации экономики: зеленая индустриализация/Игнатенко О., Шевченко Н., Малькова Т. >>


 Ґендерна політика та інституційні механізми її реалізації в Україні/ Корюкалов М. >>


 Українська призма: співпраця України з міжнародними організаціями/Чубик А., Ус І. та ін. >>


Стратегия, устойчивость и перспективы Евразийского экономического союза. Белорусский взгляд/ Сивицкий А. >>


Европейское сближение vs. евразийская интеграция: внешнеполитические и экономические альтернативы для Беларуси/ Сивицкий А., Голубничий Д. >>


Белорусско-китайские отношения: ожидания, проблемы и перспективы/ Шрайбман А.>>


Сотрудничество Республики Беларусь и Украины в новых геополитических условиях/ Максак Г. и Юрчак Д.>>


Прекаризация и атипичная занятость женщин и мужчин в Германии и Европе/ д-р Вагнер А. >>


Объединение немецких профсоюзов после кризиса. Тенденции, вызовы, стратегии/ д-р Дриббуш Г.>>


Профсоюзы в Европе. Инновационные решения во времена кризиса/ Берначек М. и др. >>


Профсоюзы в Федеративной Республике Германия. Организация, рамочные условия, вызовы/ Дриббуш Х. и др.>>


Стан та перспективи розвитку інфраструктури регіонів України/ за ред.Сидоренко І.>>


 Головування України в ОБСЄ у 2013 р.: підведення підсумків та окреслення перспектив/ Шелест Г. та ін. >>


Основи соціал-демократії/ Представництво Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні >>


Українська призма: Між стратегічним партнерством і безпекою/ Максак Г. та ін. >>



Das neue Forum für internationale Politik:


www.ipg-journal.de


Dialogue on Globalization

www.fes-globalization.org

400010 image

15 травня 2015 р. в УНІАН були представлені результати Всеукраїнського моніторингу сексистської реклами, проведеного Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами.

Вивчалась саме зовнішня реклама, тому що вона найчастіше потрапляє на очі громадян. Моніторингом було охоплено 11 великих міст України, в тому числі міста-мільйонники. Це, зокрема, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Київ, Кривий Ріг, Одеса, Полтава, Рівне, Харків, Чернівці.

Голова Секретаріату ІГКР Ірина Лилик зазначила, що до роботи були залучені волонтери\ки та експерти\ки мережі громадської ініціативи. В об’єкти спостереження потрапило більше 3,5 тис. рекламних площин по Україні.

Найбільше реклам, які експерти\ки визнали дискримінаційними, моніторинг виявив у Києві, Одесі та Кривому Розі. Експертні висновки базуються на критеріях сексистської реклами, що визначені у Стандарті недискримінаційної реклами за ознакою статі.

Стандарт було розроблено спільно представниками та представницями профільних об’єднань маркетологів та рекламістів і низкою гендерних організацій та зареєстровано у 2012 році ДП «Український науково-дослідний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» як Стандарт організацій України під номером СОУ 21708654-002-2011.

Саме рекламна та гендерна спільноти виступили з ініціативою розробки норм недискримінаційної реклами з урахуванням досвіду європейських країн, в результаті чого й був напрацьований відповідний документ - «Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі».

Наразі вимоги Стандарту підписали: УАМ, Всеукраїнська рекламна коаліція, Українська асоціація маркетингу, Спілка рекламістів України, Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив, Індустріальний телевізійний комітет, Інститут ліберального суспільства, ВГО «Школа рівних можливостей», «Центр гендерно-правової освіти, Жіночий консорціум України, а також низка інших організацій.

Щодо подальших дій, які здійснює громадська ініціатива, реагуючи на сексистську рекламу, до рекламодавців, чия реклама визнана дискримінаційною, будуть направлені листи щодо необхідності замінити таку продукцію. Така практика вже довела свою успішність в рамках попередньої роботи ІГКР.

Довідка: ІҐКР розглядає скарги на дискримінаційну рекламу від громадян України та, на підставі Стандарту, визначає, чи є реклама дискримінаційною; після чого, на засадах саморегулювання, вживає заходів щодо запобігання розповсюдження такої реклами (
http://www.uam.in.ua/gkr/  Facebook: Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами).